Zásilky přijaté do 12:00 expedujeme službou PPL ještě tentýž den. ✅ Pro službu Zásilkovna a Doručení na adresu nejvýhodněji je uzávěrka objednávek v 8:00.

Vrácení zboží a reklamace

Zboží vracejte vždy v původním stavu, pokud bude jakkoliv poškozené nebo špinavé, budeme nuceni z vrácené částky strhnout poplatek za způsobenou škodu. V případě výměny zboží Vám bude před odesláním zaslána faktura s vyčíslením způsobené škody nebo zásilku odešleme na dobírku s částkou, odpovídající způsobené škodě. O této skutečnosti budete, vždy informování předem telefonicky nebo emailem.

Vratky a Reklamace nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou vyřízeny

Způsoby vrácení zboží v ČR

1. zásilkovnou se štítkem

Napište nám, nejlépe jako odpověď na e-mail o zaslané objedvánce. Uveďte důvody reklamace/vratky a my Vám pošleme obratem štítek pro podání zásilky na jakékoliv pobočce firmy Zásilkovna, která přijímá zásilky. Jestli Vaše pobočka zásilkovny přijímá zásilky zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky následně štítek vytisknete a nalepíte na balíček a zanesete na pobočku. 

2. zásilkovnou bez štítku

Tato varianta je velmi podobná první, zboží zabalíte, obsahem musí být kopie faktury nebo alespoň číslo objednávky, pokud se tak nestane nebudeme schopni správně identifikovat zásilku, a vrácení peněz případně výměna zboží se může zkomplikovat.
Zásilku můžete zanést do jakékoliv zásilkovny, která přijímá balíčky, kde řeknete toto číslo: 96381069. A tím končí celý proces vrácení. 

3. vlastní volbou dopravy

Zásilku můžete poslat přímo na naši adresu.

KP Trading Brno, s.r.o.
Bohunická cesta 843/17
664 48, Moravany

 Zásilku viditelně označte, že se jedná o vratku a uveďte číslo objednávky. V tomto případě hradí poštovné zákazník. 

Způsoby vrácení zboží v SK

1. Zásielkovňa se štítkem

Napište nám, nejlépe jako odpověď na e-mail o zaslané objedvánce. Uveďte důvody reklamace/vratky a my Vám pošleme obratem štítek pro podání zásilky na jakékoliv pobočce firmy Zásielkovňa, která přijímá zásilky. Jestli Vaše pobočka Zásielkovňa přijímá zásilky zjistíte zde: https://www.zasielkovna.sk/pobocky následně štítek vytisknete a nalepíte na balíček a zanesete na pobočku. 

2. Zásielkovňa bez štítku

Tato varianta je velmi podobná první, zboží zabalíte, obsahem musí být kopie faktury nebo alespoň číslo objednávky, pokud se tak nestane nebudeme schopni správně identifikovat zásilku, a vrácení peněz případně výměna zboží se může zkomplikovat.
Zásilku můžete zanést do jakékoliv Zásielkovňa, která přijímá balíčky, kde řeknete toto číslo: 96381069. A tím končí celý proces vrácení. 

3. vlastní volbou dopravy

Zásilku můžete poslat přímo na adresu pro vrácení zboží ve Vaší zemi.

Zásielkovňa.skID e-shopu: tukap.czKopčianska 82/A851 01 Bratislava

V tomto případě hradí poštovné zákazník.